ana sayfa > MÜŞTERİ DESTEK
Sipariş ve Teslimat

 

Siparisim ne zaman yerine ulasir?

Siparisiniz 1 - 3 is günü içinde adrese teslim edilir. Dogal afet, savas, yangin, terör vb. olaganüstü durumlarda teslimat süresi degiskendir.

 

Siparisimi nasil takip edebilirim?

Siparisinizi “ Siparislerim ” linkine tiklayarak takip edebilirsiniz. 7 gün 10:00 - 18:00 saatleri arasinda  0264 – 272 47 40 ve 41 numarali telefon ve ELECTRO POINT Müsteri Destek Merkezi’ nden bilgi alabilirsiniz.

 

Siparisimi teslim alirken nelere dikkat etmeliyim?

Siparisinizi resimli bir kimlik ve imzanizi ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alirken ürün ambalajini açiniz ve içeriginin tam ve hasarsiz oldugundan emin olunuz.

 

Teslimat aninda veya sonrasinda herhangi bir bedel ödeyecek miyim?

Teslimat aninda kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir! Sadece siparisinizin tam ve saglam olduguna emin olunuz.

 

Teslimat aninda ben yoksam siparis kime teslim edilir?

Siparisiniz teslimat adresinde bulunan kisiye, ancak 1. dereceden akraba oldugu ispat edilirse, resimli kimligi kontrol edilip imzasi alindiktan sonra teslim edilmektedir.

 

Teslimat aninda adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

Kargo sorumlusu size kargo sirketinin telefon numarasini içeren bir haber formu birakacaktir. Haber formunuzun birakilmasini takip eden is günü itibariyle ayni adrese ikinci ugrama gerçeklestirilecektir. 2 gün içinde 0264 – 272 47 40 ve 41 numarali telefondan Müsteri Hizmetlerini arayip evde siparisinizi teslim alabileceginiz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçeklestirilecektir.

 

Siparis verdikten sonra teslim alacak kisiyi degistirebilir miyim?

Siparis verdikten sonra teslim alacak kisi degistirilememektedir.

 

Teslimatta gecikme oldugunda ne yapmaliyim?

“ Siparislerim ” e tiklayip siparis durumunuzu kontrol ediniz. Eger siparisinizin teslim edilmesi 1-3 is günü disindaysa, 0264 – 272 47 40 ve 41 numarali telefon ve ELECTRO POINT Müsteri Destek Merkezi’ nden bilgi aliniz.

 

Kurulum ve servis gerektiren ürünler için ne yapmaliyim?

Siparisiniz teslim edildikten sonra lütfen size en yakin anlasmali servisle irtibata geçip, ürün ambalajini açmadan servis kurulumu için talepte bulununuz.

Servis ve kurulumlar standartlar çerçevesinde yapilmaktadir

Kurulum bedeli gerektiren ürünlerde, kurulum bedeli ve servis ücreti ELECTRO POINT’ e ait degildir.

 

Dagitim aginiz tüm Türkiye' yi kapsiyor mu?

electropoint.com.tr' den tüm Türkiye' ye teslim edilmek üzere siparis verebilirsiniz.
                            

Yurt disina siparis verebilir miyim?
Simdilik sadece Türkiye sinirlari içinde teslimat yapilabilmektedir.

 

 

 

Başlıksız Belge