ana sayfa > MÜŞTERİ DESTEK
Satış Sözleşmesi

 

MADDE 1- TARAFLAR

 

SATICI  MÜFTÜOGLU KARDESLER ELEKT. EV ALET. LTD.STI.

Ticari Ünvani :(ELECTRO POINT) MÜFTÜOGLU KARDESLER

Adresi : Papuççular Mah.,Adnan Menderes Cad. No:94 ADAPAZARI / SAKARYA

Telefon : (264) 272 47 40 – 272 47 41

E-mail :  hizmet@electropoint.com.tr

 

ALICI

Adi – soyadi :

Adresi :

Telefon :

E-mail : 

 

MADDE 2-SÖZLESMENIN KONUSU ve KAPSAMI 

Isbu Mesafeli Satis Sözlesmesi (“Sözlesme”) Tüketicinin Korunmasi Hakkinda Kanun ve Mesafeli Sözlesmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmistir. Isbu Sözlesme’nin taraflari isbu Sözlesme tahtinda Tüketicinin Korunmasi Hakkinda Kanun ve Mesafeli Sözlesmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarini bildiklerini ve anladiklarini kabul ve beyan ederler. Isbu sözlesmenin konusu, Alici'nin, MÜFTÜOGLU KARDESLER ELEKT. EV ALETL. LTD.STI. (“MÜFTÜOGLU KARDESLER”)’e ait www.electropoint.com.tr veya sunulan hizmete bagli diger alan adlari üzerinden (“Websitesi”), Saticiya ait ürünlerin satin alinmasina yönelik elektronik olarak siparis verdigi, sözlesmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satisi ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunmasi Hakkindaki Kanun ve Mesafeli Sözlesmelere Dair Yönetmelik hükümleri geregince taraflarin hak ve yükümlülüklerinin saptanmasi olusturur.

Is bu sözlesmenin akdedilmesi taraflarin ayri ayri MÜFTÜOGLU KARDESLER ile akdetmis olduklari  websitesi üyelik sözlesmelerinin hükümlerinin ifasini engellemeyecek olup taraflar isbu Sözlesme konusu ürün satisinda MÜFTÜOGLU KARDESLER’in herhangi bir sekilde taraf olmadigini ve Sözlesme kapsaminda taraflarin yükümlülüklerini yerine getirmeleri ile ilgili herhangi bir sorumluluk ve taahhüdü bulunmadigini kabul ve beyan ederler. 

 

MADDE 3 – SÖZLESME KONUSU MALIN TEMEL NITELIKLERI VE BEDELI

Ürün/Ürünlerin cinsi ve türü, miktari, marka/modeli, rengi ve vergiler dahil satis bedeli ve teslimat bilgileri asagidaki gibidir:

Ödeme Sekli ve Plani: Çevirimiçi sanal POS uygulamasi üzerinden ..........Bankasi kredi karti ile .... ay .... (yaziyla ..............................................) TL aylik ödeme / pesin ........... TL ödeme 

Alinan Vade Farki: ....... 

Vade Farki hesabinda kullanilan faiz orani: % ... 

Siparisi takip eden 3 is günü içinde sevkiyatlara baslanacaktir. Sevkiyat, (7) is günü içinde tamamlanacaktir. 

Teslimat Adresi: 

Teslim Edilecek Kisiler: 

1. 

2. 

Fatura Adresi: 

 

MADDE 4 - MALIN TESLIMI VE TESLIM SEKLI

Sözlesme Alici tarafindan onaylanmakla yürürlüge girmis olup, Alici’nin Satici’dan satin almis oldugu Mal/Hizmet’in Alici’ya teslim edilmesiyle ifa edilmis olur. Mal/hizmet, Alici'nin siparis formunda ve isbu sözlesmede belirtmis oldugu adreste bulunan kisi/kisilere teslim edilecektir.

 

MADDE 5 - TESLIMAT MASRAFLARI VE IFASI

Mal/Hizmet’in teslimat masraflari Alici'ya aittir. Satici’nin, websitesinde teslimat ücretinin kendisince karsilanacagini beyan etmisse, teslimat masraflari Satici’ya ait olacaktir. Malin teslimati; Satici’nin stokunun müsait olmasi ve ödemenin gerçeklesmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapilir. Satici Mal/Hizmet’i, Alici tarafindan Mal/Hizmet’in siparis edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazili bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatim hakkini sakli tutar. Herhangi bir nedenle Aici tarafindan Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapilan ödeme banka kayitlarinda iptal edilir ise, Satici Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülügünden kurtulmus kabul edilir.

 

MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI

Alici, Websitesinde yer alan sözlesme konusu ürünün temel nitelikleri, satis fiyati ve ödeme sekli ile teslimata iliskin olarak Satici tarafindan yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi oldugunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdigini beyan eder. Alicilar Tüketici sifatiyla talep ve sikayetlerini yukarida yer alan Satici iletisim bilgilerinin sagladigi kanallarla ulastirabilirler. 

 

Alici, isbu Sözlesme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözlesmelerin akdinden önce Satici tarafindan tüketiciye verilmesi gereken adres, siparisi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyati, ödeme ve teslimat bilgilerini de dogru ve eksiksiz olarak edindigini teyit etmis olur. 

 

Alici’nin, Sözlesme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene edecek tahrip olmus, kirik, ambalaji yirtilmis vb. hasarli ve ayipli Mal/Hizmeti kargo sirketinden teslim almasi halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. Alici tarafindan kargo sirketi görevlisinden teslim alinan Mal/Hizmet’in hasarsiz ve saglam oldugu kabul edilecektir. Teslimden sonra Mal/Hizmet’in sorumlulugu ve hasarlar Alici'ya aittir. Mal/Hizmet’in tesliminden sonra Alici'ya ait kredi kartinin Alici'nin kusurundan kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykiri olarak kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusunun mal/hizmet bedelini Satici'ya ödememesi halinde, Alici kendisine teslim edilmis olmasi kaydiyla Mal/Hizmet’i 3 (üç) gün içinde Satici'ya iade etmekle yükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alici'ya aittir.

 

MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI

Satici, Sözlesme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatina uygun olarak, saglam, eksiksiz, sipariste belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari ile Alici’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satici, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olaganüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alici’ya mümkün olan en kisa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözlesme konusu Mal/Hizmet, Alici'dan baska bir kisiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kisinin teslimati kabul etmemesinden Satici sorumlu tutulamaz. 

 

MADDE 8 – CAYMA HAKKI 

Alici internet sitemizden kredi kartini kullanarak satin aldigi ürünü almaktan vazgeçebilir.Isbu Iptal islemini gerçeklestirebilmesi için Alici satin alma islemini yaptigi zaman itibariyle 2 saat içerisinde iptal@electropoint.com.tr adresine siparis numarasi ve ad soyad bilgilerini içeren eposta atarak bizi bilgilendirebilir ve satis iptalinin yapilmasini talep edebilirler.Alicinin verdigimiz 2 saat süresinde dikkat etmesi gereken husus çalisma saatleri içerisinde satin alma gerçeklestirilmis ise en geç kargo teslimati bitis saati olan 17:00 zaman dilimini dikkate almalaridir.

Bilgi: Çalisma saatleri 09:00 - 18:00  Ürün Kargo teslim : .en geç 17:00

 

Alici’nin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldigi veya sözlesmenin imzalandigi tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde mali veya hizmeti reddederek sözlesmeden cayma hakkinin var oldugunu ve cayma bildiriminin Satici’ya ulasmasi tarihinden itibaren Satici’nin mali geri alacagini Satici taahhüt eder. Cayma hakki bildirimi ve sözlesmeye iliskin sair bildirimler saticiya ait ve yukarida belirtilen satici iletisim bilgileri kanali ile gönderilebilecektir.

 

"MK, ISBU MESAFELI SATIS SÖZLESMESININ TARAFI OLMADIGINDAN MK’YA KARSI CAYMA HAKKI KULLANILAMAZ VEYA BEDEL IADESI TALEP EDILEMEZ." 

* - MK (MÜFTÜOGLU KARDESLER) -

Cayma hakkinin kullanilmasi için bu süre içerisinde Satici’ya mevzuat hükümlerine uygun olarak bildirimde bulunulmasi sarttir. Cayma hakkinin kullanilmasi halinde:

a) Alici’ya veya onun bildirdigi yukarida bilgisi bulunan üçüncü kisiye teslim edilen ürünün iade edilmesi zorunludur.

b) 7 (yedi) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarlari varsa ürünle birlikte hediye edilen diger ürünleri eksiksiz ve hasarsiz olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkinin kullanilmasini ve bilginin ulasimini takip eden 10 (on) gün içerisinde ürün bedeli Alici’ya ödedigi sekilde iade edilir. Ürün Satici’ya iade edilirken, ürün teslimi sirasinda Alici’ya ibraz edilmis olan orijinal faturanin da iade edilmesi gerekmektedir. Iade kargo bedeli Satici’ya aittir. Ürünle beraber iade edilecek olan faturanin iade bölümü doldurularak ve Alici tarafindan imzalanarak iade edilecektir. 

 

MADDE 9 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAGI HALLER

Cayma hakki asagidaki hallerde kullanilamaz: 

a) Cayma hakki süresi sona ermeden önce, Tüketicinin onay ile hizmetin ifasina baslanan hizmet sözlesmeleri 

b) Fiyati borsa veya teskilatlanmis diger piyasalarda belirlenen mallara iliskin sözlesmeler 

c) Tüketicinin istekleri veya açikça onun kisisel ihtiyaçlari dogrultusunda hazirlanan, niteligi itibariyle geri gönderilmeye elverisli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallarin teslimine iliskin sözlesmeler 

d) Tüketici tarafindan ambalajinin açilmis olmasi sartiyla, ses veya görüntü kayitlarina, yazilim programlarina ve bilgisayar sarf malzemelerine iliskin sözlesmeler 

e) Gazete, dergi gibi süreli yayinlarin teslimine iliskin sözlesmeler 

f) Bahis ve piyangoya iliskin hizmetlerin ifasina iliskin sözlesmeler 

g) Elektronik ortamda aninda ifa edilen hizmetler ile tüketiciye aninda teslim edilen gayri maddi mallara iliskin sözlesmeler.   

 

MADDE 10 - UYUSMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ 

Tüketiciler, Satici ile sorunlari olursa, sorunu Satici’nin çözememesi durumunda, ürün bedeli 1.161,67 TL’ye kadar olan islemlerle ilgili sikayet ve itiraz konularinda basvurularini ürünü satin aldiklari veya ikametgahlarinin bulundugu yerdeki Tüketici Sorunlari Hakem Heyeti’ne; ürün bedeli 1.161,67 TL’nin üzerinde olan islemlerle ilgili sikayet ve itiraz konularinda basvurularini ise, ürünü satin aldiklari veya ikametgahlarinin bulundugu yerdeki Tüketici mahkemesine yapabileceklerdir. 

01.08.2003 tarihli ve 25186 sayili Resmi Gazete’de yayimlanan Tüketici Sorunlari Hakem Heyetleri Yönetmeligi’nin 5. Maddesinin üçüncü fikrasinda, büyüksehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyusmazliklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarina iliskin alt parasal sinir 3.032,65 TL’dir.

 

MADDE 11 - MAL/HIZMETIN FIYATI

Mal/hizmetin pesin veya vadeli fiyati, pesinat fiyati siparis formunda yer almakla birlikte, siparis sonu mail atilan örnek fatura ve ürün ile birlikte müsteriye gönderilen fatura içeriginde mevcut olan fiyattir. Satici veya MÜFTÜOGLU KARDESLER tarafindan yapilan indirimler, kuponlar ve sair satis fiyatina yansitilir.

 

MADDE 11 - TEMERRÜD HALI VE HUKUKI SONUÇLARI

Alici, kredi karti ile yapmis oldugu islemlerinde temerrüde düsmesi halinde kart sahibi bankanin kendisi ile yapmis oldugu kredi karti sözlesmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karsi sorumlu olacaktir. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara basvurabilir; dogacak masraflari ve vekâlet ücretini Alici'dan talep edebilir ve her kosulda Alici'nin borcundan dolayi temerrüde düsmesi halinde, Alici, borcun gecikmeli ifasindan dolayi Satici'nin olusan zarar ve ziyanini ödemeyi kabul eder.

 

MADDE 12 – BILDIRIMLER ve DELIL SÖZLESMESI

Isbu Sözlesme tahtinda Taraflar arasinda yapilacak her türlü yazisma, Kanunda sayilan zorunlu haller disinda, e-mail araciligiyla yapilacaktir. Alici, isbu Sözlesme’den dogabilecek ihtilaflarda Satici’nin ve MÜFTÜOGLU KARDESLER’in resmi defter ve ticari kayitlariyla, kendi veritabaninda, sunucularinda tuttugu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayitlarinin, baglayici, kesin ve münhasir delil teskil edecegini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlaminda delil sözlesmesi niteliginde oldugunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

MADDE 13 - YÜRÜRLÜK 

13 (on üç) maddeden ibaret bu Sözlesme, Taraflarca okunarak, Alici tarafindan elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmis ve derhal yürürlüge girmistir. 

 

SATICI[ MÜFTÜOGLU KARDESLER ELEKT. EV ALET. LTD.STI..]

 

ALICI