ana sayfa > mÜŞteri destek
Garanti Şartları & iade Işlemleri

 

Electro Point web sitesinden aldiginiz her ürün, Müftüoglu Kardesler Ltd.Sti. garantisi altindadir.

Sevkiyat sırasinda zarar gördügünü düşündüğünüz paketleri teslim almadan önce kargo yetkilisi önünde açip kontrol ediniz. Eğer ürün ambalajında yada üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız ve tutanak bilgisini bize gönderiniz. Ürün teslim alındiktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini ve ürünü sağlam olarak teslim aldığınızı kabul etmis oldugunuzu unutmayiniz.

Orijinal ambalaji zarar görmüs, tahrip edilmis vb. sekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müsteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanim söz konusu ise kullanma dolayisiyla malin ticari degerindeki kaybi tazminle yükümlüdür.

Müsterinin ürünü iade etmesi ( iade sartlarina uygun sekilde ) veya alisverisinden caymasi halinde, iade edilen ürün ELECTRO POINT’e  ulastigi andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir.

ELECTRO POINT , üründe ve ambalajinda herhangi bir açilma, bozulma, kirilma, tahrip, yirtilma, kullanilma vb. durumlari tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müsteriye ulastiktan sonra ortaya çikabilecek arizalar için hizmet@electropoint.com.tr mail adresine veya 0264-272 47 40 ve 41 nolu müsteri destek telefonlarimiza basvurulmalidir.

Yukaridaki sartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müsteri tarafindan ödenecektir..

 

Ödeme İadesi / Banka Tarafı

Satın alma işlemini hangi şartlarda gerçekleştirdiyseniz o şartlarda ödeme tutarı size iade edilir. Kredi kartıyla taksit işlemi size yine taksitli olarak banka tarafından iade edilir. Eğer taksitli yapılan işlemin toplam tutarını bir kerede size iadesini talep ederseniz banka sizden komisyon talep eder.Bu kurallar tamamen bankaların çalışma düzenine aittir.Şirketimizin bir uygulaması değildir.

 

ÜYE PANELI

Iade/degisim talebinde bulunabilmek için üye girisi yaptiktan sonra " hesabim > Iptal Iade/Degisim Islemleri >" menusunden açtiginiz sayfada asagida gösterildigi gibi uygulayarak formun bize ulasmasini saglayiniz.

 

iptal_iade

 

Başlıksız Belge